Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

Temat: ministerstwo

– Całkowicie zawaliła się teoria opozycji, że to my mamy coś na sumieniu w aferze GetBacku . To afera III RP i rząd na czele z premierem chcą tę sprawę wyjaśnić - powiedział w Polskim Radiu minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. >
Minister edukacji narodowej zapytana dziś w RMF FM, jaką ocenę wystawiłaby sobie jako szefowa resortu, odpowiedziała, że „dobrą” czyli czwórkę. Zaznaczyła, że reforma edukacji nie jest jeszcze skończona, przeprowadzony został dopiero pewien etap. Wskazała także, że samorządowcy, dyrektorzy i kuratorzy, zasłużyli na piątkę. Minister zapowiedziała, że w poniedziałek podpisze projekt ustawę o zmianach w szkolnictwie branżowym i technicznym. >
Gościem Ryszarda Gromadzkiego w programie Telewizji Republika ''W punkt'' był nowy minister rolnictwa i rozwoju wsi Krzysztof Ardanowski – Jestem rolnikiem, pochodzę z rolniczej rodziny, skończyłem studia rolnicze. Prowadziłem własne gospodarstwo rolne z żoną. Mi się dobrze rozmawia z rolnikami, ja ich rozumiem. Ja jestem współautorem programu rolnego PiS-u. To jest dla mnie bardzo ważne - powiedział w programie. >
W Ministerstwie Edukacji Narodowej trwają prace nad programem "Stołówka szkolna", który docelowo miałby zacząć obowiązywać od początku roku szkolnego 2018/2019. Oprócz tego, resort planuje wydać rozporządzenie w sprawie wydłużenia przerw obiadowych w szkołach. >
Minister rolnictwa Krzysztof Jurgiel złożył dziś ze względów osobistych rezygnację ze stanowiska.>
Informujemy, że dziś od godzin porannych niedostępne są serwisy Obywatel.gov.pl, Pz.gov.pl, Cepik.gov.pl, Epuap.gov.pl. Niedostępne są także systemy SRP, CEPiK oraz ePUAP. Trwają intensywne prace nad usunięciem awarii - poinformowało Ministerstwo Cyfryzacji. >