Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

Temat: Gazeta Wyborcza

Już za dwa dni 8 maja, "Gazeta Wyborcza" skończy okrągłe 30 lat. Z tej okazji poprosili swoich "Kochanych Czytelników" o oczekiwania, jakie wiążą z dziennikiem. Użytkownicy Twittera nie oszczędzali na kreatywności. Jeśli siedzisz - usiądź; jeśli jesz lub pijesz - przestań, nim oplujesz ekran!>
10 maja „Gazeta Wyborcza” (Agora) uroczyście przyzna Donaldowi Tuskowi tytuł Człowieka Roku – czytamy na portalu wirtualnemedia.pl. Z okazji 30-lecia w dzienniku ma zostać zmienione logo.>
Prokuratura Okręgowa w Warszawie oświadcza że dzisiejsza publikacja (25.04.2019 r.) "Gazety Wyborczej" zawiera nieprawdziwe informacje. Nieprawdą jest, że zostało wszczęto śledztwo przeciwko Antoniemu Macierewiczowi. Antoni Macierewicz nie ma statusu procesowego w tej sprawie, nie jest ani świadkiem ani tym bardziej osobą podejrzaną. Postępowanie prowadzone jest w sprawie. >
Odezwał się obrońca sowieckiej agentury (wg „Sunday Times”). I kłamie nawet w tak prostej sprawie. Nie wszystkich „strajkujących nauczycieli”, tylko kilku z Sosnowca, którzy zrobili haniebny szpaler. Nie ma dla nich obrony – napisał na Twitterze Patryk Jaki w odpowiedzi do Bartosza Wielińskiego z „Gazety Wyborczej”.>
W mediach lewicowo-liberalnych weekend obfitował w ataki na środowiska katolickie – w ten sposób odbyła się tam inauguracja Wielkiego Tygodnia. „Newsweek” postanowił w Niedzielę Palmową wytoczyć działa przeciwko abpowi Markowi Jędraszewskiemu, przy czym oczywiście niczego oryginalnego nie napisał – stare zarzuty, że metropolita krakowski jest wierny Ewangelii, wartościom konserwatywnym i nauce św. Jana Pawła II. To, co w oczach zwykłego obywatela, jest wielkim plusem, niemiecki „Newsweek” stara się przedstawić jako powód zgorszenia. Nic dziwnego, że z tygodnia na tydzień traci coraz więcej czytelników. Również „Wyborcza” nie kiedy indziej, tylko w Niedzielę Palmową piórem niejakiego Peadara de Burcy (irlandzkiego aktora) napisała artykuł kwestionujący w bardzo nieprzyjemny sposób wielkość i świętość Jana Pawła II, nazywając go m.in. „Teflonowym Papieżem” - pisze Adam Sosnowski.>
To było przerażające, bo ta przykra wiadomość (o katastrofie smoleńskiej) dotarła do nas nad grobami zamordowanych polskich oficerów. Historia miała swój ciąg dalszy – mówiła na antenie Telewizji Republika poseł Joanna Lichocka, poseł PiS. >
Trzydzieści lat temu w wyniku uzgodnień Okrągłego Stołu zapadła decyzja o utworzeniu „Gazety Wyborczej”. Redaktorem naczelnym został Adam Michnik – kandydat na posła z rekomendacji Komitetu Obywatelskiego przy Lechu Wałęsie. Gazeta, która miała się ukazywać przez kilka tygodni, szybko przekształciła się w socjologiczne narzędzie liberalno-lewicowych ideologów. Zapraszamy na kolejną odsłonę "Końca Systemu", a w nim – rozmowę z Rafałem Ziemkiewiczem, "michnikologiem", dziennikarzem tygodnika "Do Rzeczy" oraz Telewizji Republika.>
Ludzie obecnej władzy od lat realizują w Polsce i w Europie interesy Kremla, a PO próbuje realizować polskie interesy w dialogu z Rosjanami. PiS zrzędzi na Rosję i robi, co ona chce, a PO, jak umie, przekonuje Rosję, by się zachowywała w sposób cywilizowany – pisze publicysta Jacek Żakowski na łamach „Gazety Wyborczej”.>
Monika Olejnik ma łamach ,,Gazety Wyborczej'' zaatakowała Kościół oraz abp Marka Jędraszewskiego.' "GW"' kontynuuje swoją ofensywę opluwania i atakowania Kościoła. >
W Polsce są obecnie dwa środowiska przeciwne polskim związkom ze Stanami Zjednoczonymi. Są najbardziej przeciwne temu układowi geopolitycznemu, który daje nam największe szanse na utrwalenie niepodległości, odbudowę siły państwa, siły gospodarki i siły wojska polskiego – mówił b. szef MON Antoni Macierewicz w felietonie „Głos Polski” w Radiu Maryja i Telewizji Trwam.>
Z pokorą podchodzimy do wszystkich sondaży – również tych zlecanych przez „Gazetę Wyborczą”. Jesteśmy na wiele tygodni przed wyborami do PE. W kampanii przedstawimy mocny program i ostatecznie o tym, jakie poparcie ma Zjednoczona Prawica zdecydują wyborcy – powiedział dla Telewizji Republika Marek Ast – Prawo i Sprawiedliwość. >
Przekop Mierzei Wiślanej zniszczy plażę w Krynicy Morskiej. „Trzeba będzie dowozić piasek” – to tytuł wywiadu z dr. hab. Tomaszem A. Łabuzem (geomorfolog z Uniwersytetu Szczecińskiego), który ukazał się na portalu „Gazety Wyborczej”.>
Chcemy się skupić na historii ludowej, historii milionów nieznanych ludzi, ich codziennego życia, przyjaźni, związków – powiedział jeden z twórców pracowni, cytowany przez portal „Gazety Wyborczej”. Pracownia nosi miano „Badań nad Historią i Tożsamością LGBT+”.>
„Brak dystansu, luzu, poczucia humoru, hipokryzja, świętoszkowatość, zakłamanie, ścisk dupy – to niestety cechy części publiczności. Zwłaszcza tej anonimowej z orłami i husarzami w godle. Poczytajcie przedwojenną felietonistykę czy chociaż Kisiela. Zobaczycie jak można ostro jechać” – napisał na Twitterze dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski, w odpowiedzi na falę krytyki jaka się niego wylała po słowach o „małpach w zoo”.>
Warszawska Prokuratura Okręgowa opublikowała właśnie skan protokołu z przesłuchania Austriaka, do którego doszło 13 lutego. Wbrew pierwotnym informacjom jakie przekazywał Giertych, Birgfellner widnieje na nim podpis Geralda Birgfellnera i jego pełnomocników. Tak oto kłamstwo zostało ujawnione. >
Skan ostatniej strony protokołu z przesłuchania austriackiego biznesmena Geralda Birgfellnera z 13 lutego br. zawierający m.in jego podpis zamieściła w środę na swojej stronie Prokuratura Okręgowa w Warszawie. "Strony nie zgłosiły żadnych uwag do treści protokołu" - dodała prokuratura. >
Paweł Kukiz żąda przeprosin od dziennikarza "Gazety Wyborczej" Wojciecha Czuchnowskiego za nazwanie go w serwisie Twitter antysemitą. Oskarżenia te lider Kukiz'15 nazywa fałszywymi i obraźliwymi oraz naruszającymi jego dobra osobiste. >
Agora przejmie 40 proc. akcji spółki Eurozet, właściciela Radia Zet za 130 mln zł - poinformował portal money.pl. >
Opera mydlana trwa – pojawiły się teraz wątki komediowe. „Gazeta Wyborcza” cytuje zeznania Geralda Birgfellnera złożone w prokuraturze. O pewnej kopercie i 50 tys. zł. Austriakowi uleciało jednak z pamięci, kto kazał przywieźć pieniądze i komu je wręczył. Co ciekawe, fragment sensacji „Wyborczej” sprostował... mecenas Romach Giertych - napisał w weekendowej "Gazecie Polskiej Codziennie" Grzegorz Broński.>
"Gazeta Wyborcza'' miał dzisiaj odpalić kolejną "bombę", mającą ostatecznie "pogrzebać" Jarosława Kaczyńskiego. Wyszło tak, jak poprzednimi razy. >
Najnowsze