Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

Temat: e-commerce

Poczta Polska coraz mocniej wchodzi na rynek e-commerce. - Oferujemy w tej chwili najszerszą ofertę dostaw w Polsce. Z jednej strony mamy pełnowymiarowe usługi kurierskie, mamy tańsze usługi paczkowe i dobrze rozwinięty sektor dostaw listownych - mówi w programie Ekonomia Raport Grzegorz Kurdziel, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży. >
Ma być łatwiej, szybciej i taniej podczas zakupów w internecie. W poniedziałek, 3 grudnia, wchodzą w życie unijne przepisy znoszące bariery w handlu w sieci, czyli blokadę geograficzną. >
Polska to jeden z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce na świecie - wynika z badania Planet Retail. Od 2018 do 2022 roku jego wartość wzrośnie o 6 mld dolarów - czytamy na portalu wiadomoscihandlowe.pl>
Na szersze wejście na rynek chiński, zwłaszcza w sektorze e-commerce, mogą się decydować jedynie duże firmy. Poczta Polska ma szanse na sukces na tym polu.>
Najnowsze